سبد خرید و سفارشات
معمولا از شكست ها بیشتر می آموزیم تا از موفقیت ها -كا رتراكسات

گروه محصولات فروشگاه



دوره ها


به زودی

مهارت‌های یادگیری و مدیریت اطلاعات
  دوره ها


 

پيامبر گرامي اسلام(ص) مي‌فرمايد: «علم را براي خود نگاه داريد». پرسيدند: «چه چيزي علم را نگاه مي‌دارد؟» فرمود: «نوشتن آن.» امام صادق(ع) نيز فرموده‌اند: «بنويسيد! زيرا تا ننويسيد، چيزي برايتان باقي نخواهد ماند.»

 

روزانه ما با حجم عظمی از اطلاعات مواجه می‌باشیم، اطلاعاتی که بصورت شفاهی و نوشتاری، از راه‌های مختلفی مانند روزنامه صبح، نامه های الکترونیکی، گزارشها، پیشنهادها، نشریات دوره ای کتاب‌ها، کلاس‌های آموزشی، جلسات و سمینارها  و .... بدست ما می رسند. مدیریت این حجم عظیم اطلاعات و درک و ثبت نکات کلیدی این مجموعه اطلاعات نیازمند مهارت‌های خاصی می‌باشد. همه آن‌چه که  ما می خوانیم و یا می‌شنویم برای ما مفید  نیستند. تشخیص اینکه چه نکاتی از یک بحث، آموزش و یا کتاب را باید یادداشت نمود تا در آینده از آن استفاده کرد، یا اینکه چگونه یک متن را سریع بخوانیم و نکات کلیدی آن را دریابیم، چگونه یادداشتهایمان و دانسته‌های ذهنیمان را مرور کنیم و آن‌ها را به‌روز نگاه داریم، با یادگیری مهارت‌های یادگیری و مدیریت اطلاعات، میسر می‌گردد.

تکنیک هایی که در این دوره یاد می‌گیرید شما را در مدیریت بهتر اطلاعات یاری می کنند. با استفاده از آنها شما قادر خواهید بود؛

  • مهارت های خواندن خود را بهبود دهید، تا بتوانید اطلاعاتی را که لازم دارید سریع و آسان به دست آورید.
  • بهتر یادداشت برداری کنید، تا یادداشت هایتان واضح، به سادگی قابل درک و به سرعت قابل مرور کردن باشند.
  • تکنیک های مرور خود را بهتر کنید، تا بتوانید اطلاعات را در ذهن خود تازه و زنده نگاه دارید.

 

هزينه دوره:50000 ریال

گروه هدف دوره:عمومی

امكانات دوره: متن، فلش، صدا، پس آزمون، تکلیف

فهرست مطالب دوره

ورود به دوره